Knylan: Ett smart sätt att fylla arenan samtidigt och få mera tryck på matcherna. Det blir lite av en win win. Och dom som inte har så mycket medel att bidra med. Men känner att dom gärna vill hjälpa till kan kanske sälja några säsongskort till några marginal åskådare.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Och dom som inte har så mycket medel att bidra med. Men känner att dom gärna vill hjälpa till kan kanske sälja några säsongskort till några marginal åskådare.