1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614885 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1289388

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Sonneberg i nuvarande trupp vore grädde på moset, jag har förståelse för att en sådan värvning är ekonomiskt omöjlig i dagsläget. Men om nuvarande trupp omöjliggör en 13:e forward av någorlunda hyfsad klass (läs; Lindqvist) så håller jag med lincoln. Då har man värvat med huvudet under armen för 12 forwards med vår skadehistoria är för lite.
That´s it!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Exactomundo! Nä nu slutar man jobbet för dagen så nu har jag inte tid med det här längre haha

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja så är det, men är det inte lite tidiga att döma om det kommer någon 13e eller inte efter 9 omgångar när klubben iaf kolla på att få hit Sonny? Kommer det inte någon 13 så är det på sin plats att klaga då...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer