Är det ingen av er som har kontakt med klubbledningen som kan fråga hur dom ställer sig till allt detta? Det kan ju vara så att dom inte ens skulle kunna kontraktera Sonnenberg ens om supportrarna bidrar med en månadslön...
Sen kanske detta inte riktigt faller dom i smaken vad det gäller övrig sponsorverksamhet (?) Någon snarstucken kan ju tycka att detta skall klubbens egna ekonomer sköta om.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det kan ju vara så att dom inte ens skulle kunna kontraktera Sonnenberg ens om supportrarna bidrar med en månadslön...
Sen kanske detta inte riktigt faller dom i smaken vad det gäller övrig sponsorverksamhet (?) Någon snarstucken kan ju tycka att detta skall klubbens egna ekonomer sköta om.
Med andra ord, någon borde fråga klubben!