1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1289484

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Det beror ju på vad han begär också. Kräver han summor som gör att han blir lagets bäst betalde spelare, så...finns fog för tveksamhet. Låt oss inte go modolid-drömmer-om-Foppa när vi målar upp honom. Han är riktigt jävla bra och skulle förmodligen vara viktig. Men någon Frölunda-lön ska vi givetvis inte ge honom.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Enligt "källor" så var 3 miljonerprislappen för en hel säsong utan artistkontrakt. 1,8-2 skall visst vara den summa det handlar om, om jag inte fått helt fel uppgifter och inget ändras i löneanspråket, det har jag svårt att tro eftersom Timrå inte verkat haft kontakt med honom senaste månaden.

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ja det kan ju vara så att prislappen gått upp. Annars var han inte särskilt dyr tycker jag....faktiskt

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer