1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1289609

Sv: Apropå nånting...
KniveN: Ingenstans. Det var en fråga, men du vill gärna framstå som jävligt viktig och då undrar man ju. Vem som helst kan väl lägga ihop 1+1 eller behöver du kulram? Tycker du helt ärligt att TIK sköter det här bra?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Försöker man framställa sig själv som viktig när man tycker att folk inte ska sitta och klaga på saker dom inte har kolla på? Så du menar att du adderade 1 med 1 och fick det till = "När dessutom kassan är tom"?
Jag och förmodligen ingen annan här har riktig koll på hur Timrå sköter det här därför kan man inte uttala sig så tvärsäkert som vissa gör. Med den begränsade informationen några journalister har och tolkar för att sedan tolkas av folk här är iaf alldeles för lite information för att jag ska börja döma ut hur Timrå Sköter det här.
Men som vissa saker framställs så ser det kanske inte så bra ut.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer