Men, åkte vi för en hakning? Vilken skräll....
Inlägg: 1290303
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-10-14
TIK spelar extremt dåligt nu - det hade varit mer rättvist om vi hade legat under :(