1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1291759

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
söder över: jaja vad tror du? denna svärmors vänliga klack jävel sjöng ju såklart "vi älskar timrå" när överbetalda skit spelare åkte bort från isen. Fy fan det äklar mig!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Blizzard: mmm helt klart illa vald ramsa...

skoj att man stöttar sitt lag men att älska folk som inte gör rätt för sig är ganska upp åt väggarna fel.

sjung till erixon, svensson, röymark, hallin å lander som uppenbarligen kämpar å vill varje match killar som gör det dom kan isst för att ständigt visa vad dom inte klarar av... tex hirso. fan vad han har grävt ner sig djupt i kol gruvan!

Sv: Timrå IK - AIK 2010-10-16
Blizzard: Nu var ju inte jag kvar till slutet men i helvete att jag skulle sjungit med, jag hade definitivt buat om jag så va den ende.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer