Jag är glad att jag missade skiten igår. Därför mår jag inte så illa som många andra jag pratat med men tillräckligt för att ha en riktigt "bad feeling about this".
Tänker inte köra mitt ångest snack nu eftersom alla mår så himla illa ändå.
Frågan är om ens Sonnie kan styra upp skutan som är på väg rakt ner mot undergången?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Därför mår jag inte så illa som många andra jag pratat med men tillräckligt för att ha en riktigt "bad feeling about this".
Tänker inte köra mitt ångest snack nu eftersom alla mår så himla illa ändå.
Frågan är om ens Sonnie kan styra upp skutan som är på väg rakt ner mot undergången?
Nånting är fel. Ruskigt fel.