Skönt att de verkar lira bra idag, hoppas att helgens bottennapp mot AIK var vändpunkten!
Inlägg: 1292206
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Vilket episkt mörker den där utvisningen kändes som. Den andra alltså.