Känns lite väl tungt med två insläppta i BP på en och en halv minut. In och smäll på nu för fan!
Inlägg: 1292218
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Visst vart det nå liknande i 2a perioden i förra Linköpingsmatchen också? Har för mig vi släppte 2 mål på 2 raka BP? :-(
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
pefr: Smekmånaden är över nu,håll er på isen för faan!
i utvisningsbåset vinner man inga matcher.
i utvisningsbåset vinner man inga matcher.