pefr: Förutom reduceringen, hur har matchen sett ut? Kom just hem.
Inlägg: 1292227
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
73Sjöbba: Första var helt okej, lite ställningskrig, båda lagen skapade chanser, kanske viss övervikt för Timrå, andra perioden har sett trött ut, men det har inte hunnit hända så mycket mer än utvisningarna i och för sig.
Missade matchen mot AIK, men första perren var bättre än FBK-matchen i alla fall tycker jag.
Missade matchen mot AIK, men första perren var bättre än FBK-matchen i alla fall tycker jag.
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
73Sjöbba: Timrå borde ha ledit med 3-1 efter första.
Redigerad kommentar