1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1292339

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
Nisse: Färjestad, Frölunda och HV är nästa bortasessior. Med detta spel så är det garanerat 0 poäng och då skulle vi mycket väl ligga därnere. Det går fort i hockey. Hur ser föreningen på läget då månne? Då om någon gång lär vi veta om det ekar i kistan eller om man agerar.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
250kg kärlek: Jag tror det passar oss ganska bra att spela borta just nu. Vi kan uppenbarligen inte föra matcherna längre så då passar bortaspel bättre. Kommande matcher kan vi ligga och lura och satsa på blixtsnapbba spelvändningar i stället. Minst sex poäng på de tre nästkommande.

Avd. retarderat optimistisk.

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2010-10-18
250kg kärlek: Håller med Dig, snart är vi därnere och Du skall veta att PC inte är över hävan glad att det "fattas" spelare och det är bussresor kors och tvärrs genom landet. Men vi ligger ju i alla fall 3:a....nej,visst ja 4:a....... och snart ......och mer spelare behöver vi ju inte. Detta kan bli en fruktansvärd vinter.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer