att satsa å sedan bestämma sig för att dra åt livremmen mitt i racet... hmm smart. bättre att skita i pikka å hirso å jokela å köpa in fler a larsson typer för billigare peng. å kalla detta för ett till mellan år isst...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
isf total fiasko! floppen Allan...
att satsa å sedan bestämma sig för att dra åt livremmen mitt i racet... hmm smart. bättre att skita i pikka å hirso å jokela å köpa in fler a larsson typer för billigare peng. å kalla detta för ett till mellan år isst...
frustration men det vänder strax igen,,,
för vi låg 3a...