japa då var det tisdag vid nio tiden idag kan vi ligga 6:a, 5:a eller fortfarande fyra. "fiasko-laget" DIF kan efter matchen bara vare 1P efter TIK. TIK kan efter matcherna vara 10P ifrån 1:a platsen och den kommer bara växa.
Det som känns jobbigast är såklart att vi kan bli 6:a eller ha 1P marginal till DIF -.- Kul säsong det här, men ääääh vi avvaktar lite!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det som känns jobbigast är såklart att vi kan bli 6:a eller ha 1P marginal till DIF -.- Kul säsong det här, men ääääh vi avvaktar lite!