1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1293093

Sv: Apropå nånting...
Frella: Medhåll. Hynning bör spela i 1:a eller 2:a för att ta vara på hans egenskaper samt inte slösa på pengar för 3:e.

Övrigt: Var länge sedan man såg fwx - cy - fwz tips här inne nu. Vad händer!? :-)

Jag börjar röra om lite då..

Pärssinen - Hirscho - Svensson

Pikken - Lander - Corso

3:e å 4:e as is förutom att Svennson lämnar där och Axie tillkommer.

När Hynning är tillbaka tar han Svenssons plats i 1:a.


Anledningen till Svensson i 1:a nu är att han jämt höjer sig med bra spelare av någon anledning. Har visat sig tidigare samt är det bara ett "vikariat".

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
jokklas: Håller med - hävdar med bestämdhet att Svensson alltid levererar OM han får spela i rätt omgivning - han kan INTE dra en kedja själv..

dessutom behöver Corso ha en snabbskrinnare med sig - och så länge Hynning är skadad...kanske Röymark?

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer