1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1293170

Sv: Apropå nånting...
erathoo: Jo, Ibland blixtrar han till från ingenstans och hänger en kasse eller leverar en fin assist men ibland kan han försvinna och vara anonym i hela matcher. Han är fortfarande ung och jobbar hårt, kan väll bara bli bättre egentligen, just nu tycker jag inte att det är någon som går in och leverar i varje match. Men det är ju bara vad jag tycker :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jockz: absolut, håller med - men jag menar att när han blir osynlig så spelar han i fel omgivning .... Lander däremot tycker jag håller i princip samma nivå var han än spelar - vilket jag anser man inte kan säga om BS.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...