1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1293296

Sv: Apropå nånting...
spud:
Sen anser jag att hockeyligan ska ha som ett absolut mål att reducera antalet hockeyinvalider till 0. Allt annat är hyckleri och exploatering av människor och dess hälsa.

öh du inser att man måste lagstifta bort hockey fullkomligt för att uppnå dina önskemål?

mig vetligt så tjänar en hockey lirare på elit nivå rätt hyggliga pengar på ett sätt som är frivilligt så hur kommer det sig att någon blir exploaterad iöt?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
söder över: För din information finns det redan lagstiftning mot detta. Titta i arbetsmiljö lagarna om du mot förmodan skulle ha en lagbok.
Ens inkomst är det marknaden, och överenskommelser som styr. Inte riskerna.

Sv: Apropå nånting...
Man ska kunna tacklas hur jävla hårt man vill. Så länge det inte är bakifrån och utan armågar. Sagt mitt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer