1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1293308

Sv: Apropå nånting...
spud: Du som gillar lag och ordning, vad tycker du om Messiers nya hjälm? Varför jag frågar är därför att jag är övertygad om att en stor del av hockeyspelarna aldrig skulle använda den. Detta av samma anledning som varför vuxna hockeyspelare inte använder halsskydd. Man vill ha rörlighet och bekvämlighet. Många hjärnskakningar uppstår inte av själva smällen, den uppstår då huvudet träffar isen och detta beror på att många spelare inte har sin hjälm korrekt fastsatt på huvudet. Vissa får helt enkelt skylla sig själva. Kalkylerad risk.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer