1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1294490

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek:

Så du menar att 100 000 - ca 120 000 är att i princip spela gratis??? Det om något är naivt. Eller naivt och naivt, idiotiskt snarare. 110 000 kr/månad = samhällets botten eller...?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Det är mycket pengar. Jag håller med!!!!
Sjukt mycket pengar. Å andra sidan: har man inte en attraktiv produkt så falnar intresset. Jag tycker, alldeles oavsett prislapp på Sonnie, att han bevisat, visat, utryckt, hävdat, erkänt att hans hjärta finns i Timrå IK. Ska han spela gratis för det? Eller näst intill?
Han har deklarerat att han återvänder under sin korkek, tillsammans med sin familj, där han driver ett framgångsrikt familjeföretag, när han känner att han inte längre tillför något inom hockeyn.
Nu tränar han hårdare än någonsin för att, som han säger, vara bättre och tillföra laget ytterligare en dimension. Antingen tror man på Sonnie eller så anser man att han snackar skit.

Jag tror på Sonnie, jag vet dessutom hur mycket han betyder för våra ungdomar (läs Lander, Granath, Sebbe, Owoya). Går man miste om en sådan energispruta ja då begår man ett fel, enligt mig.

Dessutom var/är Sonnie den enda spelare som kunde/kan tala Corso till rätta. Bara det är värt hans lön.

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Nu är det här ingen spelare från Medskogs =)

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Hockeyspelare kostar pengar vettu!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer