1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1294835

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Svenska domarkåren är ju löjlig.
Modoiterna åker ut på löpande band för korrekta stenhårda tacklingar.

Ett löjets parodi.
Att jag avskyr Modo spelar ingen roll. Man måste få tacklas.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jaså vårt farmarlag gick å vann kuddkriget mot MoDo. Typiskt. När man för en gångs skull håller på MoDo förlorar de. Tur man slapp se skiten. Var och smällde i mig en trerätters på Viktoria istället :-)

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Spud är på domarns sida - spud vill ha snällt spel, annars förlorar modo alla sponsorer :P

"Berka: Han tacklar med händerna högt och frölunditenträffas i huvudet det kan man inte bortse från.
spud Kommentera 2 min sedan "

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.