1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1294937

Sv: Apropå nånting...

Så har en ur-W/Ö:are men sedemera mer känd som Brynäsare gått ur tiden.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Lennart_Johansson_(ishockeyspelare)


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dream Team:

Större vinnarskalle får man leta efter.

En anekdot från Tigerns tid var under cup under en försäsong han gjorde självmål bara för att den nye målvakten "Wille" Löfqvist inte skulle få hålla nollan och bli för kaxig.

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: En fråga. Ur W/Ö:are ? Var inte Lennert Tigern Johansson ursprungligen från Heffners ?

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: var de inte han som frölunda hade svarta band på armarna för? mot timrå? tror de va så iaf

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Kopierar mitt inlägg i BIF boken:

Ahh tråkigt. Kommer ihåg när han besökte vår klass i 6:an en hel dag med div. Brynäs attiraljer o autografer. (Majjen o han var barndomskompisar.)

Mycket trevlig man.

Alla Brynäsgrejor kastades utom autografen från Tigern ifall ni undrade.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.