Inlägg: 1296715
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
The great one: Det var ju precis det Ville mäntymaa gjorde på Pikkarainens tackling, tappade balansen precis innan tacklingsögonblicket.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
The great one:
Det är väl för f-n inte följderna som är avgörande utan handlingen!!!! J-la dårar som sitter där!!!!
Det är väl för f-n inte följderna som är avgörande utan handlingen!!!! J-la dårar som sitter där!!!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
The great one: sopan är juh från skoghall alltså det är ju typ som att komma från alnö om man ska jämnföra med timrå.
peter andersson har antagligen vuxit upp med hockey så att påstå att han har en fbk vinkel är juh löjligt juh!
om man kan debattera ang winnerborg att har en förkärlek till håvä blää så är det bara kattbajs jämnfört med peter andersson!
peter andersson har antagligen vuxit upp med hockey så att påstå att han har en fbk vinkel är juh löjligt juh!
om man kan debattera ang winnerborg att har en förkärlek till håvä blää så är det bara kattbajs jämnfört med peter andersson!
domarbasen:
"Men tacklingen renderar inte i någon skada och då bedömer vi det inte hårdare än så, säger Peter Andersson.
– Det är ett gränsfall om det är en tackling mot huvudet. Precis innan tacklingsögonblicket tappar han balansen och därigenom kommer han ner lite grann
hjälmen sprack ju för f-n, vilken sopa!