Nisse: Ja precis. DU tolkar. När man studerar får man även lära sig att se skillnaden i att något ÄR på ett visst sätt och att skriva att man TOLKAR något på ett visst sätt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nisse: Ja precis. DU tolkar. När man studerar får man även lära sig att se skillnaden i att något ÄR på ett visst sätt och att skriva att man TOLKAR något på ett visst sätt.
Jag hade föredragit det senare.