Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar?
Din tolkning ligger i linje med den uppfattningen som jag och många delar, nått är surt, eller kanske en hund är begraven. Ett beslut som inte kan ändras är ett dåligt beslut, eller?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar?
Din tolkning ligger i linje med den uppfattningen som jag och många delar, nått är surt, eller kanske en hund är begraven. Ett beslut som inte kan ändras är ett dåligt beslut, eller?