Inlägg: 1297030
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Blizzard: hmm vad som varit har varit nu ska han äga! haha!
det kan gå!
förhoppningsvis nu när du sågat honom! eller nää borrat honom! haha..
det kan gå!
förhoppningsvis nu när du sågat honom! eller nää borrat honom! haha..
Bara för detta får jag nog äta upp det men sagt det förut oh säger det igen jag är ALDRIG lugn när åke står kan lix bli vad som helst SPECIELLT när dom är nära honom. Han gjorde riktiga idiot räddningar mot LHC hemma....not.