söder över: Och Kuben dömer ikväll.....
Inlägg: 1297062
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Styf som ytter i 4:e = succé
Åkerlund i målet = njaaaaa
Av styfs uppgraderig till forward att döma så kan man ju dock konstatera att vi kommer att spela på 3 femmor idag. Ingen utvisningskavalkad idag tack...
Åkerlund i målet = njaaaaa
Av styfs uppgraderig till forward att döma så kan man ju dock konstatera att vi kommer att spela på 3 femmor idag. Ingen utvisningskavalkad idag tack...
Sv: HV 71 - Timrå IK 2010-10-28
Timrå Icon: hur många domare har vi i ES 2st eller, fan kuben måste ju ha dömt minst hälften av våra matcher, brett utbud på domarns - jorå satt ee... -.-