1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614728 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1298125

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Dream Team: Du ser tendensen vad det gäller biljettförsälningen. Du vet redan nu vad sponsorbiten ger till 95 %. Sedan när det gäller marginalerna nedåt håller jag med dig fullt ut, men intresset är större än de senaste åren på många fronter.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30

Nisse: Med tanke på dessa marginaler nedåt... Vad är då klokast i det här läget?

1. Spendera allt tänkbart plus nu med syftet att det i så fall säkerställer vår position i tabellen.

2. Spendera lite av pengarna på att fylla ut forwardstruppen med en billig breddspelare för att tränarna oftare ska kunna gå på fyra kedjor samt ha täckning för Lander i JVM.

3. Avvakta ett litet tag till, det är trots allt två månader till JVM. Vi vet inte vad som händer framöver i truppen och ju längre vi väntar ju högre månadslön har vi råd att ge till den vi tar in.

Vad tycker du? Jag kan tycka att det är ganska svårt att välja. Det finns positiva och negativa sidor med alla tre.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.