Inlägg: 1298151
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2010-10-30
Det man kan fråga sig ibland är ifall det är klubbdirektören som jobbar efter riktlinjerna som styrelse drar upp, eller tvärt om.
73Sjöbba: Fast de där tankarna ingår ju i 1 och 2 i det här med positivt och negativt. Det var så jag tänkte.
Att jag ska vara svårtolkad. :)