Kattgubben: Stackars liten... och Sanny har också utgått. Tre poäng mot fjollträsk på det här så...
Inlägg: 1298358
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mappe: Det blir väl det som spricker på. Har en känsla av att vi kommer kamma noll ikväll :(