Abron: 0-0 och Challehockey.
Inlägg: 1298383
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vi är sämsta laget i ES på hemmaplan.
Ska folk komma på matcherna så måste dom börja visa attityd, kämpa, kämpa, åka skridskor, visa hjärta.
Jag är så besviken så det finns inte.
Spelet igår o publikens insats, man vill bara gråta.
Ska folk komma på matcherna så måste dom börja visa attityd, kämpa, kämpa, åka skridskor, visa hjärta.
Jag är så besviken så det finns inte.
Spelet igår o publikens insats, man vill bara gråta.
Redigerad kommentar