Ska det va så förbannat svårt att spela snabba passningar på bladet och ska det vara så förbannat svårt att åka skridskor. Fyyyy fan va dåligt.... Röymark o 4:e kedjan får väl godkänt typ Men vart fan är finnkedjan o Hynning vad gör han på isen o varför sitter Boyce på bänken???
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Fyyyy fan va dåligt.... Röymark o 4:e kedjan får väl godkänt typ
Men vart fan är finnkedjan o Hynning vad gör han på isen o varför sitter Boyce på bänken???