1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1298948

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy:
Det mest talade är att min granne som inte missat många matcher dom senaste 40 åren gick hem efter 1-4.

Tror inte att klubbledningen förstår vilken publikkris man befinner sig i för tillfället. Nu blir det väl lapp på luckan mot Modo, men sedan .....


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Modomatchen kommer väldigt lägligt nu med tanke på kräftgången hemma. Men torsk där och det lär inte bli rusning till AIK på lördag. Men i ett derby mot Modo kanske tom våra bekväma glidare kan tända till?

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Det är lugnt, vi torskar sen är ni på SM guld spåret ett par dagar igen.

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Frågan är ju hur länge publiken vill stå (sitta) där o se eländet o bli pissad på av både lagets inställning o attityd?
Sämsta hemmalag.
Det får ju dit publikum, Not!

Nåt måste göras! Men vi ligger ju sexa. :/
Starkt dalandes.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer