Inlägg: 1299389
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Abron: "Med fart å fläkt..." var det inte så Timrå spelade under tränaren Kenta Johansson, vad gör han förresten nu för tiden?
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Abron: Exakt... jag hoppas att timrågrabbarna sitter och kollar på matchen och tar intryck av den.
Blir så när man går rakt på mål, spelar enkelt ...... Med fart å fläkt...