Inlägg: 1299418
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Per HApps:
För mig var det som ett slag under bältet, tycker inte den sortin var speciellt snyggt genomfört. Men du har troligen motsatt åsikt.
För mig var det som ett slag under bältet, tycker inte den sortin var speciellt snyggt genomfört. Men du har troligen motsatt åsikt.
Och hur lämnade han Timrå ik då?