mikenomad: ska erkännas att Månsson inte är vad jag tänkt mig som 13:e forward. Med det sagt vore det en helt okej värvning. Vore ju roligt att få hem en spelare med förflutet i Timrås juniorer om inte annat (jag är lite svag för sånt ska erkännas).
Inlägg: 1299538
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
dr-nix: Tror bara att Månsson, likt Brendl, inte direkt är killen att lyfta moralen och inställningen i ett lag...