Inlägg: 1300134
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Ja nu kastade man bort 2,5h av livet på ren SKIT! Hur kan vi ha så in i helsike värdelöst passningsspel?? Det ser inte bra ut. Hirso ser halvskadad ut.
Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Äh, vi börjar bli vana att balansera på slak lina. Det kommer att bli intressant i år också att se vårat lag med kniven på strupen i varje match. Sån underhållning kan man aldrig få om man håller på typ HV eller Färjestad.
Vi ska vara glada att våra matcher gäller något, eller nåt. Sedan att det oftast doftar urin efter att vi spelat får man bara torka av sig och gå vidare.
Vi ska vara glada att våra matcher gäller något, eller nåt. Sedan att det oftast doftar urin efter att vi spelat får man bara torka av sig och gå vidare.
Sv: Apropå nånting...
Ja detta ser verkligen inte ljust ut. Hirso är VÄRDELÖS!!!
Garanterat missat slutspel!
Garanterat missat slutspel!
Bakåt ser det precis lika illa ut som antalet insläppta mål, hönsgård.
Jag är livrädd för denna säsong. Nu när man ser ungefär vad de nya s.k. stjärnorna går för. Huga!