Men herregud! tur att HS har monopol på Timrå forum annars hade jag vart borta sen länge, negg.
Inlägg: 1300216
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Åkerblom i 6e: Man måste få klaga...
Men du kanske inte bryr dig så värst mycket om detta lag förren Sonnenberg anlänt? :) hihihiohohho
Men du kanske inte bryr dig så värst mycket om detta lag förren Sonnenberg anlänt? :) hihihiohohho
Sv: Apropå nånting...
Åkerblom i 6e: seriöst tycker du att alla borde skriva: timrå äääär så hemskt duktiga dom är vackra gosiga koncentrerade älskvärda kämpar allihopa dom spelar underbar hockey alltid jämt å ständigt! spelar man bajs så skrivs det bajs!
Redigerad kommentar