1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1300396

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-11-02
Tycker vi kan sälja Hirschenkeller o Jokela på studs. De tillför ingenting. Pikkarinen är också ett hett objekt för det likaså Smörkolan. Plockar vi bort de fyra har vi pengar att röra oss med och skaffa några spelare som är villiga att gå till jobbet varje dag. Pinsamt att se hur de agerar idag. Hirschenkeller glider runt hela matchen, tror inte jag såg honom ta ett enda skär. Jokela... det som fastnade på näthinnan där är när vi har powerplay och han som hemma back inte är först på pucken utan låter en SAIK spelare sno den utan en ansats till att stressa. Bedrövligt....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer