Modano: Vadå? Har vi bara 12 forwards? Varför har ingen sagt något?
Inlägg: 1300661
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Knylan: Kolla laget och räkna själv,vi har haft 12fw hela säs. sånär som på
ett fåtal matcher när valdix och Robin var här nu till MODO-matchen är vi 11 när Corso är avstängd kanske 10 beroende hur det är med Hallin, så förstärkningar av 2st FW är behövligt just nu men det är ju lanslagsuppehåll snart så vi sparar väl x-antal kr om vi avvaktar lite till tills alla övriga har gjort sitt ???????
ett fåtal matcher när valdix och Robin var här nu till MODO-matchen är vi 11 när Corso är avstängd kanske 10 beroende hur det är med Hallin, så förstärkningar av 2st FW är behövligt just nu men det är ju lanslagsuppehåll snart så vi sparar väl x-antal kr om vi avvaktar lite till tills alla övriga har gjort sitt ???????
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Är detta en maskerad sågning från Perra? =)
"- Just nu är vi tre femmor och en back"
Taget från inför matchen.