1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1300835

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Sen vill jag bara notera att spelarna säger detsamma som oss o framförallt 250kg: "Vi har egentligen bara gjort tre bra matcher."
Mattias Karlsson i DB idag.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04

Hahl Bundy:  Ofta när Kolan öppnat munnen och kritiserat i intervjuerna har man ibland tappat hakan. Man undrar om han driver med oss. Han pratar väl mest om sig själv nu, tänker man från sidan liksom.

Det är inte ofta jag håller med Kolsson i det han gör eller säger. Men nu är han helt rätt ute. Vi har bara gjort tre bra matcher. Dock byter jag bort ena matchen mot HV mot straffsegern uppe i M0D0.

Premiären, M0D0 borta och matchen efter, HV borta. Det är de tre i min bok.

Så ligger det till kära vänner. Vi ska vara glad över de poäng som skrapats ihop. Vi ska framförallt vara väldigt nöjd över att vi fortfarande ligger på slutspelsplats.

Det ser inte bra ut det här. Ingen kan påstå något annat.

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.