1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1300837

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: Enda trösten är att det såg ännu sämre ut förra året vid den här tiden. Men den tunna truppen är inte ett irritationsmoment, den är en ren förolämpning mot alla som kan lite hockey och håller på Timrå IK. En ofullständig produkt som vi likt förbannat får betala fullpris för.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
mikenomad: In med Sonnie. Jag kommer fortsätta tjata om det fram tills dom säger definitivt Nej.(i media el. i nåt pressmeddelande)

Om Signalerna är att Timrå sagt Nej, vilket man fått trovärdiga uppgifter om, då säger man inte som TJ gjorde igår i ST!

Klara besked NU! Inget velande längre.

Ordet: AGERA!!1!!!1!!!  har aldrig varit så aktuellt som nu.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.