Inlägg: 1300840
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: Ovissheten är det värsta. Det är bättre med klara besked så man kan påbörja sorgeprocessen....
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Hahl Bundy: det skulle ju kunna vara som TJ faktiskt säger, att de inte har råd nu, men att om (det ekonomiska) läget förändras så är han aktuell.
Den storm som redan är kan i längden vara lika tärande o jobbig för alla parter!
Så ser jag på det. Klara besked NU.