Inlägg: 1301002
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så var det dags för målvaktsbyte igen, och sen så blir det väl byte på lördag igen. Kan aldrig vara bra att hålla på så här. Ända laget som har klarat av detta är Frölunda under Conny Evenssons ledarskap, men då hade man också två nästan lika bra världsmålvakter att tillgå: Norrena & Lundkvist.
Sv: Apropå nånting...
söder över:
Å faan, var du söder över?
Hm, och Åkerlund mellan stolparna.. håll tätt nu.
Å faan, var du söder över?
Hm, och Åkerlund mellan stolparna.. håll tätt nu.
jag var inte i sverige så jag missade det...