pefr: Andra perioden var faktiskt helt ok, förutom extrem ineffektivitet och ett par härdsmältor i försvarszon. Men tyvärr får man inga andraservar i hockey.
Inlägg: 1301383
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Raggaren Putte: håller med till 100%. Men jag skulle nöja mig med att säga helt ok och inte säga riktigt bra :)