1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1301869

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
250kg kärlek: Ja i så fall hoppas jag verkligen att man söker grundligt. Våran bästa offensiva back får gärna hålla sig ifrån spökskador.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Olle: 250 har rätt. Det ska visst vara nån förkylningssymptom som vägrar ge med sig och det förklarar ju en hel del.

Apropå Moe förresten... Det rapporteras från en väldigt, väldigt "säker källa" att han mår prima och det går ungefär dubbelt så fort för honom nu än vad det gjorde ifjol. Mycket tack vara att han hamnade i en klubb som verkligen tog sig tid för hans krånglande ljumskar och trodde på honom. Han gjorde förövrigt ett läckert solomål ikväll sägs det. Skönt att vi behöll klassbackar som Sonntag istället för en egen produkt som bevisligen visat att han håller hyfsat god elitserieklass när han väl är hel och får en ärlig chans.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.