1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1301876

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Snoop: svenskar som inte får kontrakt i Norge samtidigt som det importeras utfylldnadsspelare till högsta serien från den, i sammanhanget, dyngnationen? Ja det är ju långt ifrån det enda som känns upp och ned en kväll som denna. Skämt och sido. Jag har svårt att se hur man inte kan behålla honom och försöka göra en stabil back av någon med den hårdheten.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
Olle: Ja jo de är en bra fråga, jag tycker själv han gjorde bra ifrån sig när han fick chansen men sen är det inte så mycket i Timrås ledning som är logiskt tyvärr.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.