Inlägg: 1301929
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2:
Föjande spelare borde ligga riktigt pyrt till om det varit en vanlig ES klubb.
Karlsson 1: Dyr, Seg, en helflopp, nästan så man saknar R Jonsson.
Karlsson 2: Trött, inga offensiva kvaliterer kvar.
Hynning: Kroppspråket säger allt
Hirscho: En helflopp hittills, Hade dock minst dubbla farten på försäsongen
Pikken: Betydligt bättre igår, men en enorm besvikelse hittils.
Corso: Vet ni hur mkt han kostar egentligen
Man kan ju förstås inte byta med halva laget, men dessa fem är långt ifrån vad man kan begära, skulle tro de tar upp minst halva lönebudgeten.
In med Sonnie och nån grovjobbare så vänder vi detta.
På Lördag skall jag ner o ge mitt stöd iallafall.
Föjande spelare borde ligga riktigt pyrt till om det varit en vanlig ES klubb.
Karlsson 1: Dyr, Seg, en helflopp, nästan så man saknar R Jonsson.
Karlsson 2: Trött, inga offensiva kvaliterer kvar.
Hynning: Kroppspråket säger allt
Hirscho: En helflopp hittills, Hade dock minst dubbla farten på försäsongen
Pikken: Betydligt bättre igår, men en enorm besvikelse hittils.
Corso: Vet ni hur mkt han kostar egentligen
Man kan ju förstås inte byta med halva laget, men dessa fem är långt ifrån vad man kan begära, skulle tro de tar upp minst halva lönebudgeten.
In med Sonnie och nån grovjobbare så vänder vi detta.
På Lördag skall jag ner o ge mitt stöd iallafall.
Hirso har bra meriter, bryt kontraktet snarast så är det mycket möjligt att nån finsk eller kanske rysk klubb nappar.