Inlägg: 1301940
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-11-04
RocknRolf2: Är böjd att hålla med.
Pikkens avstängning gjorde nog honom allt annat än gott.
Corso levererar, jag vill inte tappa honom, men priset är nog väldigt högt, men det är ju inte hans fel.
Pikkens avstängning gjorde nog honom allt annat än gott.
Corso levererar, jag vill inte tappa honom, men priset är nog väldigt högt, men det är ju inte hans fel.
Kolan är en ny Lotvonen. Hynning borde ha fått kicken ifjol, hans höst ifjol var ju bland det sämsta någonsin, hur kan en sån spelare få nytt kontrakt? Hirso måste gå NU och Corso lär vara svindyr som du säger. Jag tycker visserligen inte Corso har varit värdelös, men han har liksom ingen vettig miljö att spela i. En av alla anledningar till att plocka in Sonnenberg är ju just att jag är helt övertygad om att det kommer att lyfta Corso, precis som det gjorde ifjol.