Inlägg: 1301983
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Bissett19: *suck* Jo man tycker ju det.
Men återigen fråga den (in)kompetenta ledningen.
Det är som att stånga pannan blodig, man vill ju bara gråta över hur dom hanterar allt.
Men återigen fråga den (in)kompetenta ledningen.
Det är som att stånga pannan blodig, man vill ju bara gråta över hur dom hanterar allt.
Men det finns väl juniorer att lyfta upp?