Idag hejar man med hjärtat och bettar med hjärnan...kom igen nu för fan!
Inlägg: 1302389
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2010-11-06
Olle: Här verkar hoppet ha återvänt iaf, kul!!
Vissa tyckte ju att det vore bäst med ännu en förlust idag, så att nåt händer?
Vissa tyckte ju att det vore bäst med ännu en förlust idag, så att nåt händer?